Shop 'til you drop

Då har jag varit i farten igen. Var på Ikano igår o shoppade lite igen. Hade sett en snygg klänning på lindex.com som jag ville spana in o sen skulle jag köpa djupa tallrikar o en stekpanna på ikea. o så blev det plus ett par jeansleggings, ett träningslinne o rosa strumpbyxor =)

klänningen =)

Spanade igenom gamla kort på datorn igår. Hittade en massa kort från studenten. Åh denna glada högtid! O vilket långt hår jag hade då! Eller iaf långt för att vara jag. Har inte korten på denna dator men jag ska lägga upp nåt senare =) Kanske blir ett nostalgi album på facebook?

Igår var första stängningen i Mjölby. En otroligt lugn kväll. Så det var en skön mjukstart. Lär bli mera ikväll. Men det känns faktiskt ganska bra men det får en att fundera lite på vad jag egentligen vill. så det tåls att fundera på. Nä, nu ska jag mysa lite med kissarna som ligger här bredvid mig =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback