Personalfest is the shit

Har inte haft så kul på länge. Började väldigt segt... men när vi väl fick lite mat (o alkohol) så drog det igång. Pratade en hel del med en ny tjej som jag bara jobbat med ett par gånger. Mycket trevlig. O sen de Mjölbyfolk som numera är på Valla. Blev lite tävlingar av olika slag, mycket snack o mycket dans =) Har inte dansat på länge så det var kul! O kul att lära känna lite nytt folk. Fick även en del uppskattning av mina kära kollegor. Känns skönt att veta att mitt jobb är uppskattat o det tackar jag för med öppna armar =) O Moa, du är för söt! Kommer sakna dig när du börjar plugga! Finns även en hel del det kommer skvallras om... men vad är väl en fest utan intriger?

Personalfesten fick mig att längta tillbaka lite till folket på Valla. De är ju i en klass för sig! Men jag trivs med mina nya kollegor på Mjölby med så jag klagar inte. Är helt sjukt hur mycket fina människor det finns =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback