Ingen helg för min del

Blir inte mycket till helg när man jobbar 14-22 lördag o söndag. Inte direkt att man hittar på nåt innan jobbet o efteråt är man trött. Men jag får njuta av min lediga helg nästa vecka =) o då startar den ju bra med personalfest på fredag =) Ska bli kul!

Stängningen igår gick bra. Var lite mer att göra än planerat men det klarade vi ut =) Likadant blev det ikväll efter 20. Men de tär inga problem. Det löser sig snabbt o alla är så duktiga o gör det de ska o mer därtill. Är väldigt glad att jag fick chansen att testa på att jobba här, för det finns en hel del att lära sig.

Annars händer det ju inte så mycket direkt. Är ju fars dag typ nu (klockan är 00.00) men det blir inget firande rätt dag från min sida. Tänkte åka o fira min kära far en kväll i veckan istället. Jobbar ju dag hela veckan så det passar ju bättre.

Ska väl ta o lägga mig snart, får se om jag får sova denna natt. Vaknade av att kissarna lekte med en papperspåse o hoppade på mig o vid andra tillfällen av att Daniel (som är förkyld) snarkade. Hatar att vakna av oljud när man bara vill sova!! Så vi får se om kissarna sköter sig...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback