Fredag den 13e och träningsvärk...

Fredagen började med jobb 530-1515 blev hon innan jag stämplade ut. Kändes inte bra redan från början och det fortsatte så... hamnade efter med raster o det var hela tiden något som behövde göras... o sen kom rushen, vi sålde betydligt mer än tänkt, men det gick sjukt bra med tanke på hur få vi var! Men återigen raster... var därför jag stämplade ut så sent, stannade kvar för att byta av lite... var hemma vid 16... o då var det bara in i duschen för att sedan fixa sig för kvällen som ni redan läst om, men återigen! Grymt kul hade jag o jag har träningsvärk efter att ha dansat i klackar hela kvällen. Haha! Somnade väl runt 3 o då hade jag totalt varit vaken i 23 timmar. vilket faktiskt gjorde att jag somna direkt när jag la huvet på kudden... o när vakna jag? Jo först vaknade jag vid 9 av kissarna men jag tyckte jag kunde sova lite till så jag somnade om... o då vaknade jag av att jag fick ett sms av Anna... o vad var klockan då? 1540. Hur fan kan jag sova så länge? Över 12 timmar! Fattar ingenting... men tydligen behövde jag väl det för nu är jag iaf pigg. Men ändå... hela min första lediga dag är typ över redan... inte för att jag planerat något för dagen vad jag minns. Kanske blir en sväng till Anna ikväll bara. Men det blir ju senare. Får se om jag orkar gå, har sjukt ont i låren... ingen höjdare. Fy vad jag gnäller. Hahah! Åh, tyck synd om mig... nej... det ska ni inte göra. Nu tittar jag lite på Vem kan slå Filip o Fredrik reprisen i brist på annat. Är ju så himla mörkt ute... har det varit ljust alls idag? Vem vet? inte jag iaf, för jag sov ;)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback