Byebye...

Gårdagen flög förbi... eller snare sov jag förbi den. Eller jag var ju på jobbet de första 11 timmarna på dygnet efter 3,5 timmars sömn sen när jag kom hem satte jag mig o gosa med kissen... det var först då jag kände hur trött jag var, så jag la mig i sängen o där somna jag visst... vakna av att det ringde på dörren (var tydligen några utklädda barn, Halloween firar vi tydligen i Sverige?) passade då på att äta lite grann innan jag återign somna på soffan... vaknade igen vid 21 o då gick jag o la mig igen... Helt sjukt hur mycket man kan sova. Vaknade några gånger under natten men sov väl säkert 10 timmar iaf. Idag har jag då iaf kunnat hålla mig vaken hela dagen. Blev en lång dag idag med o tydligen tittade mamma o pappa förbi hemma när jag var på jobbet. Kom väl hem strax efter de åkt... vi syndade idag o åt pizza o nu sitter vi o tittar på Vem kan slå Filip o Fredrik. O man skulle ju kunna tro att programmet är som gjort för att utmanarna ska göra sig illa, för förra veckan var det någon som slog i låret o idag var det en kille som fick axeln ur led. De kanske borde tänka lite innan de gör en utmaning där man ska hoppa på trampolin i vattnet där vattennivån endast är ca 1meter. Inte genomtänkt direkt. Men jag måste säga att det är väldigt underhållande då Fredrik är en så sjukt dålig förlorare så man kan inte låta bli att skratta åt hans vredesutbrott. Haha! Rolig programidé ändå.

Nu ska jag se färdigt på detta o sen sova för imorrn bär det av till Mjölby kl 05.00. Känns tråkigt att inte jobba med Vallafolket på 2 månader men roligt med en ny utmaning. Så det ska nog gå vägen =)

Avslutar med en fin liten låt idag...


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback