Blommor o blad

Idag har jag varit lite duktig iaf. Städat köket o moppat golvet, julpyntat klart (förutom en stjärna till sovrummet som jag ännu inte köpt) Var iväg o handlade lite med. Hittade då som sagt ingen stjärna jag ville ha. Var så mycket folk så vi var bara iväg en snabbis. Var ju mest växter jag ville köpa =) Blev två fina julstjärnor, en amaryllis o så två fredskallor till köksföntret. Har slängt en del växter o placerat om dem lite. Vuxenpoäng till mig... hehe... Men jag tycker om växter, det blir så mycket mer levande då.

Har varit hos min kära vän Anna nu ikväll. Blev en del sjungande o en massa massa skitsnack =) Me like! Imorrn ska vi till Ds mormor o morfar på adventsfika (sånt den äldre generationer gör tydligen) o så blir det nog en sväng förbi julmarknaden innan dess tror jag. Det verkade iaf som om karln går med på det =)

Nu ska jag väl ta o lyssna lite på MIN musik (Anna du förstår vad jag menar :P) o sen sussa sött med älsklingen.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Du är så knas, duger inte MIN musik:-D

Tack för en underbar kväll som vanligt!!

Hörs i veckan

Puss

2009-11-29 | 16:28:37
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback