3 timmars sömn...

Kunde verkligen inte somna i natt... gick ändå o la mig vid 2230... men låg o vred o vände fram till 0030 eller nåt... sen vakna jag av någon oförklarlig anledning 330. en halv timma innan klockan ringde... så det blev bara 3 timmars sömn... men jag håller mig vaken än. Får lägga mig skapligt ikväll. Orkade med jobbet också. Gick bra... men åter igen... jag är inte perfekt jag har en hel del jag borde jobba med... men man måste ha orken och viljan också... o den ligger väl inte på topp just nu... blir alltid så här seg o mörk under hösten... saknaden av dagsljus gör sig påmind... har väl alltid varit ganska mörk o inåtvänd egentligen... saknar lite min period med svart hår o svarta kläder... det är nog egentligen så jag trivs bäst... =) men jag är ju sjukt snygg i rosa. haha!!

Sitter inne på YouTube. Kul att man kan hitta lite musik med grupper som inte finns på skiva. Typ gamla demos o gamla skivor innan de blev kända... bla den här fina, så vacker...



Jag lovar, det kommer dyka upp mer =)

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Du är finare än finast i rosa:-D

2009-11-21 | 20:20:38
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback