snart helg

Jaha, är det torsdag redan? Tycker tiden går så fort. är redan i mitten av maj o snart är det sommar och semester.. o sen dröjer det väl inte länge förrän det är vinter o kallt igen... vilken optimist jag är...

Var mycket att göra idag. Är ju SOF i år så det är ju därför. Studenten alltså. Alltid är det något de gör.

händer inte mycket i helgen. Ska iväg en sväng imorrn efter jobbet och på lördag är det ju såklart schlager som gäller (håller tummarna för Malena) o på söndag ska vi upp till Sthlm o fira Johan som fyllt 30. Ska bli skönt att komma iväg lite. Men sen är det ju måndag igen så helgen är snart över. Men nästa vecka är jag ledig fre-sön. Ska bli så skönt! Då kan vi kanske börja packa lite. Tog hem några kartonger idag redan. Kan ju börja packa ner lite i vrummet.

nä nu ska jag nog ta o kolla igenom min pärm som jag ska ha med till kursen... har knappt börjat i den.. hehe...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback