raindrops keep falling on my head...

Ja helt plötsligt när jag satt i bilen kom det, regnet. Kände det på vinden och såg det på molnen, de var påväg. Jag hade rätt. Nu vräker det ner. Ganska mysigt egentligen, när man inte behöver vara ute.. eller att vara ute men sen komma in sätta sig under en filt och bara mysa framför tvn. Äta något gott =) Mys!

ikväll ska vi åka o titta på lägenheten. Då får vi hoppas att den ser bra ut. O känns allt bra ringer vi på måndag morgon. Fast det gör vi nog ändå... =) är så inställd på att flytta nu så det ska vi. Blir väl lite tt införskaffa så det kostar ju men sska man ha det lyx så ska man! hahah! har inte betalt tvn än ju men... vi har lite o ta av. Det får vi diskutera när det närmar sig. Men nya gardiner blir det nog iaf =) Förhoppningsvis är det inte så högt till tak sså då kan jag ju köpa vilka gardiner som helst Kanske sska ha panelgardiner igen? Aja... vi får se.

Snacka med Sebastian förut. Han har varit på kurs. Han hade haft det bra o så kom ha med på Deans list =) då blir Peter glad o lite stolt får jag väl va då =)

Nu ska jag ta o njuta av denna stund så kanske jag skriver något litet senare eller imorgon. Ska förresten till Ds kusin imorrn så vi får se hur tiden blir....

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback