Mors dag

Var skönt med lite sovmorgon... även fast det egentligen var lite för varmt för att sova och jag lite för snorig... men jag gick inte upp förrän 9.30 iaf =) Härligt. Käka lite frukost o sen sätta sig ute på balkongen o läsa lite =) Helt underbart! Tog en liten paus för att åka o köpa blommor till våra mödrar. Sen blev det en 20min till på balkongen. Vill ju ha snygg bränna till sommaren =) Måste ju köra på nu för sen blir det för varmt. Först va vi o åt lunch hos mamma o pappa o efter det åkte vi till Ds föräldrar. Där spela vi lite kubb o sen grilla vi.

Förkylningen är inte över än men jag har inte ont i halsen längre utan nu är jag bara täppt så det blir nog ingen träning imorrn heller. Fast jag skulle verkligen behöva. Men jag ska nog ta o tona håret imorrn. Har funderat på att färga det lite ljusare nu till sommaren men sen har jag köpt toning för ett tag sen i den vanliga färgen så jag får använda den först tänkte jag. Får ta o färga håret ljusare på semestern. Kan va snyggt med ny fräsch frisyr till Annas bröllop =)

I veckan ska jag banne mig börja packa. har lite tid så det måste bli av. Vi ska nog åka o spana in tapeter också... massor att göra... längtar till semestern!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback