Imorgon är en annan dag...

Han som äger lägenheten ringde i morse. Vi skulle höras av imorgon efter 10 då han visste mer hur hans eftermiddag såg ut. Kanske kan vi komma o titta imorgon annars så blir det lör eller söndag. Han lät väldigt trevlig. Kan tänka mig runt 40. En social typ. Jaja... Vi får se hur det blir. Är väldigt spänd iaf =) Ska bli så kul! Något nytt att längta till o pyssla med. Kanske lite nya grejer som ska köpas, nya tapeter kanske. Vi får se. Spännande iaf =)

jobbet är som vanligt. Stackars Mathilda hade feber så hon gick hem vid 14. O imorrn måste stackarn jobba 14-17 eftersom jag inte kan stanna längre. Har verkligen sett fram emot att få komma iväg tidigt nån dag. Men vi får hoppas hon mår bättre. Annars får väl jag köra skiftet på lördag. Inga problem för mig egentligen. Får försöka komma iväg tidigare nån dag i nästa vecka för jag känner att det börjar bli lite för mycket. Har ju jobbat sen i söndags faktiskt eftersom jag var inne en timma igår med. Inte för att det var speciellt jobbigt men det är en principsak. Är jag ledig vill jag kunne vara hemma o koppla av eller kunna åka o göra det jag vill. Jaja... ska väl inte klaga.

Nu sitter jag här ensam i soffan, är ganska skönt... skulle behöva diska lite men det får vänta, har ju till 21 på mig =) Daniel slutar ju inte förrän då. haha!

Hmm, konstigt. Hemtelefonen ringde men bara en signal. Mysko. Får se om det ringer igen...

Nä nu ska jag ta o göra nåt mer vettigt... men inte vet jag vad...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback