eurovision och lite sthlm

Rätt låt vann! Det var ju klart redan efter att tre länder röstat vem som skulle vinna och jag måste säga att det var ett bra beslut. Första gången jag hörde låten blev jag inte alltför förtjust men den har vuxit, har ju spelats en del på radion redan så. Men den är ju väldigt mysig och han har en otrolig röst!



Har varit i sthlm idag. Åkte tidigt imorse och kom hem vid halv åtta. Var kul att träffa syster o Johan, blir ju tyvärr inte så ofta som man kanske skulle vilja. Men man får passa på när tillfälle ges =)

Imorgon är det jobb igen. Den här helgen gick alldeles för fort. Men jag jobbar bara mån-tors vilket är skönt! Det blir lång helg alltså =) Händer lite i veckan faktiskt.

Mån - handla present till Ds syster
Tis - Ds syster fyller år
Ons
- inget planerat ännu, träna kanske?
Tors - fika med emma
Fre - skriva på kontraktet till lägenheten
Lör - hmm, ja det får vi se
Sön - sova!!

Men nu ska jag kanske ta o se om älsklingen vill umgås lite, se Deja Vu kanske? har inte sett den så det kanke är nåt att ha, vem vet.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback