tom...

dagen har varit som den va. Det är som det är. Ibland blir det bara för mycket med allt o då brister det... men det känns bra nu. man behöver prata av sig ibland. 
 
Ikväll är det desperate som lockar. Sen blir det väl läggdags. Är så trött o hängig nu för tiden. Tror jag har en förkylning i kroppen vilket inte gör det bättre. Men imorrn ska jag iaf iväg o träna. Jag måste komma igång på riktigt. Ska försöka komma iväg ett par gånger nästa vecka. Kanske börja ta några morgonpromenader. Jag tror jag behöver det. Skulle nog må bättre då, inte känna mig lika trött. Så jag måste ta mig i kragen Jag skulle vinna så mycket på det. inte bara gå ner i vikt utan jag skulle må mycket bättre. sen borde jag nog äta lite bättre. Det jobbiga är bara att man ska komma på vad man ska laga för mat. O all mat blir inte bra matlåda... vilka problem jag har. Måste ialla fall ta tag i det här nu.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback