Shopping

Dagen började med att jag åkta o träna. Har verkligen sjukt dålig kondis! Min puls var lite för hög när jag klev av crosstrainern... inte bra... sen blev det lite maskiner o så. Känns ändå ganska bra att jag kommer iväg o tränar lite själv. Måste försöka hitta lite mer motivation så jag kommer igång ordentligt. Men det ju så mycket folk på kvällarna... vid 10 är perfekt =) jaja, jag ska bli bättre.

Sen bar det av till mitt kära tornby =) hehe... Köpte mig en lite mp3 spelare. Helt onödigt kanske eftersom jag har mobilen men den var liten och behändig, vägde inte alls mycket. En philips Go Gear. Perfekt. Var faktiskt bra ljud i hörlurarna man fick till men inget slår koss portapro =) Sen blev det ikano. Köpte en vit trekvartsärms tunika på Gina och tre par trosor. Sen hittade jag faktiskt en fin grå skjortklänning/tunika på Åhlens. Riktigt fin, blev den och ett vitt bälte till. Perfa. Då har jag något att ha på mig imorgon när pappa fyller. Sen åkte jag hem o lagade lite mat o diska (var ju tvungen att göra nåt här hemma) Sen åkte jag till Anna. Vi satt o snacka lite skit o så bröllop förstås!

Nu ska jag in på HM o kolla lite, hitta massa fint igår, en klänning som jag kollat på sen vårkatalogen kom... funderar på om jag nog inte ska ta o beställa den. Den var ju så fin! We'll see. Imorrn blir det jobb o sen tårta hos pappa o mamma.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback