så kan det gå...

Ja, vad ska man säga. En massa jobb idag. Började vid 8 och stämplade ut 19.13. Ja, det var självvalt men jag tyckte synd om dem. Det hade varit så mycket igår och så fick vi inte in någon extra så jag stannade två timmar. Och det var välbehövligt. Men det var faktiskt kul. Otroligt nog. Det är en helt annan grej att jobba på kvällen och det är ju bra att se hur det går för dem. Vi hade lite möte idag och vi kom fram till att vi ska ndra lite på schemat, vilket jag tror kommer underlätta för alla så att ingen ska behöva slita ihjäl sig.

Nu sitter jag o tittar på sveriges värsta bilförare. Det är nästan läskigt att det finns de som kör så illa men ändå har körkort De är ju faktiskt en fara för både sig själva och andra. Men jag måste ju säga att det är lite underhållande. Snart är det criminal minds. så kommer ju D hem snart med. Vi har typ inte setts på hela veckan. Jag har jobbat 8-17 o han jobbar 16-21 så när han kommer hem kan vi umgås en timma sen ska jag sova... vet inte riktig hur han jobbar imorrn men jag tror att han slutar lite tidigare. Sen är han ju ledig i helgen så vi får ha en myskväll på lördag med god mat o kanske en bra film. Vi får se.

Nu ska jag iaf mysa lite med kissen som ligger i mitt knä =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback