lördagkväll

Äntligen är jobbveckan över och en ledig dag hägrar. Fast imorrn ska vi ju städa så ledig är jag väl inte... men ikväll ska jag inte göra något ansträngande. Njuta av god mat, se en bra film, kanske ta en kvällspromenad. Myslördag helt enkelt.

Har gjort något konstigt med ryggen för jag har ont på vänstersidan... lyft konstigt eller böjt mig konstigt. Ont gör det iaf när jag sitter i vissa ställningar eller om jag böjer mig. Inte direkt kul. Man vill ju inte få ryggproblem när man bara är 22 år gammal... räcker med att jag har lite problem med knät.

Igår såg vi filmen Låt den rätte komma in. Den var lite speciell men helt ok.

Aja, nu ska jag lägga över lite mer musik till min nya mp3.

Lämnar er med ett vackert återseende. Jag lovar, du kan inte hålla tårarna borta.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback