hurtbulle

Nja, eller kanske inte... hehe... var iaf på gymmet idag. Blev 40 min på gångbandet o sen lite styrka. Var helt slut efteråt. Orkade knappt trycka ner kopplingen när jag skulle hem. Haha. Men nu känns det bättre. Skönt att vet att man gjort något bra! Får väl känna av träningsvärken imorgon misstänker jag.

Nu ska jag snart ta o bege mig till jobbet. Börjar 15.30 men vi ska ha assmöte så jag behöver förbereda mig lite. Mina kläder från HM kom igår. Blev mycket nöjd. Den blommiga klänningen såg inte riktigt ut som på bilden men den var fin ändå. Behöver sy in den lite upptill, går ju att ha den utan axelband så det kan ju vara bra att den inte åker ner då =) Det får bli helgens projekt. Det här är iaf vad jag beställde. Måste säga att sjalen är superfin! Knallrosa!


såhär såg klänningen ut i katalogen.

Fick veta att Daniel ska börja jobba imorrn. Han var tydligen på intervju för ett tag sen men har inte sagt något till mig, blev lite sur faktiskt men... han ville att det skulle bli en överraskning. Alla andra visste men inte jag... Aja... jobb blir det iaf. Minst 4 timmar i veckan vilket är bättre än inget. Får hoppas att det går bra iaf så att han kanske får jobba lite mer.

Kommentarer
Tha redhead säger:

Vilka fina kläder babe!!!!

2009-03-14 | 01:20:52
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback