Sunny day

Gårdagen var grymt trevlig. Sov ganska läge, packade lite, blev lite nostalgisk o tittade på Pippi på de sju haven =) Såg sönder den filmen när jag var yngre så jag var bara tvungen att se den när den gick på tv4. Sen på kvällen, runt 20 åkte jag till Anna. Mycket snack på baalkongen denna varma sommarkväll och mycket singstar. Kan det bli mycket bättre? D var hos en kompis så när han åkte hem hämtade hn mig... Klockan var 3 när vi kom hem =) Tiden går sjukt fort när man har roligt! Blev med andra ord en ordentlig sovmorgon. Sen cykla vi ut till kolonierna för att fira Ds mormor. Blev fika med tårta och senare blev det grillat och till efterrätt jordgubbar o grädde =) Mycket gott. Och så har det ju varit extremt varmt hela dagen. Har suttit i skuggan mestadels då det varit på tok för varmt i solen. Men härligt med sol o värme. Nu är det verkligen sommar!!

Imorgon o på tisdag är det jobb som gäller i värmen. På onsdag är det månadsarbete o sen ska vi hämta nyckeln till lägenheten!! Ska bli så skönt!! sen är det bara jobb tors, lör, sön sen är det semester i tre veckor!! helt underbart! Räknar ner nu =) 6 dagar kvar att jobba och bara en dryg vecka kvar till flytten! I Love It!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback