nattuggla

idag har jag inte gjort så mycket som jag borde ha gjort men lite har jag hunnit med iaf. Vi tog ner alla tomma kartonger vi hde i förrådet. Var en hel del. Tror faktiskt vi klarar oss med kartonger nu. Så nu är det bara att lägga i en högre växel o börja packe! D ringde stångåstaden och vi bestämde att vi tapetserar det ena sovrummet själva så får vi rabatt på hyran ist =) Blir billigare och så blir det gjort innan vi flyttar in. Härligt. Sen var det dags för jobb. Gick väl sådär. Var en del att göra men alla jobbade på så vi blev klara 00.50. eller de blev klara då. Jag stämplade ut vid 1. Var inte klar med mina kassor... fritöserna såg ut som skit, var nog inte filtrerade på länge så det blev lite extra jobb, Sen tog ju shaken sin tid också. Men jag var hemma vid 0130. Har precis tittat på arkiv x. nu är det visst  ally mcbeal. Men jag tror det bir sängen för min del. D ska upp till sjukhuset imorrn vid 830 så jag får försöka o inte väcka honom.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback