inte långt kvar nu!

nedräkningen börjar. Nu kan jag räkna dagarna jag har kvar att jobba på en hand. 4 dagar =) Längtar något enormt. Bara hoppas att värmen håller i sig och att jag får njuta ordentligt!

Dagen har varit extremt varm. Det borde inte vara lagligt att jobba i denna värme. Vi har lika varmt inne som ute på jobbet. Det känns så iaf. Svetten bara rinner om en. Inte alls trevligt. Men som sagt, det är bara 4 dagar kvar =)

Imorgon ska vi hämta nyckeln till lägenheten. Tiden går så fort! Då ska vi mäta o greja lite. Ska ju köpa lite tapeter o så i veckan. Ska väl börja lasta över lite kartonger också. Blir ju ett par stycken. haha! Fullt med kartonger överallt. O vi har fortfarande en hel del kvar att packa. Började med överskåpen i köket igår o nu håller jag på lite här inne vid datorn, tömmer skrivbordslådorna. Känns väl kanske inte som den mest ultimata sysselsättningen i denna värme men vad finns det för val? Vi vill ju gärna få med allt när vi flyttar =) O tänk, om en vecka vid den här tiden sitter vi i nya lägenheten med alla möbler på plats. Eller de står väl i lägenheten iaf =) Tror vi får med allt på en dag o sen på onsdagen är det bara att börja packa upp! Längtar!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback