Guitar Hero

Woho, vi har faktiskt köpt oss guitar hero. Var på Maxi igår och de hade det sjukt billigt. Så vi köpte två, Haha! Ett med rock legends o ett med aerosmith. Så vi fick två gitarrer. Kul att rocka loss mot varandra. Dock funkade inte ena gitarrer så vi fick byta den idag så nu är allt på topp. Sjukt roligt men D är ju mycket bättre än mig... Han har ju tränat upp sina tv-spelfingrar under längre tid...

Annars händer inte mycket. Mådde skit igår. Tror jag hade feber. Mår mycket bättre nu. Är fortfarande inte bra på nåt sätt men bättre. Måste ju jobba imorrn så det är bara att bita ihop. Var iväg en sväng igår ändå. Köpte utemöbler =) De var nedsatta med 500kr så vi passade på. Har itne köpt dynor än men det är ju ingen brådska. Vi ska ju inte ha dem förrän om 3 veckor då vi flyttar. Ja, de är inte längre tid kvar... (panik) var iväg en sväng idag med, var ju tvungna att byta gitarren o sen skulle Jenny klippa oss. Så nu är jag nyklippt o fin. Syns väl kanske inte så mycket men det känns så mycket bättre när det är nyklippt. Har ju funderat på att färga håret o Jenny tyckte jag skulle satsa på ljusa slingor, så det får nog bli det. Får se om hon kanske vill ta det, annars bokar jag tid någon annanstans. Sen åktee vi en sväng till D's föräldrar. Vi skulle bara kolla in utembölerna som vi ställde där, vi har ju ingen plats hos oss. Då höll de på att grilla korv så vi fick mat också. Bra timat kan man säga =)

Nu sitter jag bara här o myser för mig själv. Tittade på det jag spelat in under veckan, o jag är helt förstörd. Inte kan Greys avsluta säsongen utan att man får veta vad som händer med George o Izzie!! Hatar dessa cliffhangers! Man vill ju bara ha mera!! Måste säga att Greys är min absoluta favorit serie. Den har allt. Den får en att skratta likväl som den får en att stortjuta men det är ju för att man verkligen bryr sig om karaktärerna... men för att inte såra någon så kommer dhw på en hedrad andra plats =)

Nu ska jag väl göra något vettigare... men vad?

Kommentarer
Johanna säger:

Hej Gabbi! Jag vill bara berätta att jag lämnat ett litet brev till dig i ditt fack. Det handlar om att jag skulle behöva avsluta mitt "sommarschema" lite tidigare och börja jobba varannan söndag redan från och med v. 32. Jag skriver här eftersom jag såg hur fullt ditt fack var och att det förmodligen tar en stund att gå igenom den där högen ;) Så nu vet du att att det finns ett brev till dig från mig i ditt fack :) Kram Johanna!

2009-06-15 | 14:14:18
Bloggadress: http://johannatrinks.blogspot.com


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback