regniga söndag

Vad gör man en dag som denna? Jo man målar om köket =)

Igår var det skapligt väder om ändå lite blåsigt. Tog mig iaf en cykeltur ut till Ikano. Köpte tyg som jag ska sy en gardinkappa av till arbetsrummet. Sen kom D's föräldrar på besök. Hans stackars mamma hoppade runt här på kryockor. Hon har ju inte kunnat komma hit sen innan vi flytta eftersom hon bröt benet. Men igår kom de hit iaf =) Blev lite fika, Jenny kom också, senare på kvällen kom Jenny igen men Mirca. Spelade lite Guitar Hero =D roligt, roligt. D o jag fortsatte lite på nya skivan efter att de gått. Sen tittade vi på Indiana Jones. Ganska löjlig film ändå...

Idag ska vi iaf måla om i köket. Bäst att passa på när det är dåligt väder. Imorgon får vi nya spisen! De kommer 7.30 så jag får väl vara uppe med tuppen. Sen ska jag till Moa o öva på sången kl 10. Blir en bra start på dagen tror jag. Sen får vi se var det bär av. Kanske blir att måla en omgång till? Vem vet. Får se hur långt vi hinner idag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback