Härliga dag

Idag har vi varit duktiga. Vi åkte iväg en sväng till Tonrby för att spendera lite pengar till lägenheten. Köpte färg till köket. Nougat ska det bli, penslar o roller o hela kitet. Sen var vi på jysk o köpte prasoll till balkongen. Blått fick det bli. Sen var vi på Maxi där jag köpte en smartbox till mina sygrejer. Lite tyger o sånt kan vara bra att förvara i något =) Sen åkte vi till Plantagen och köpte en klematis till balkongen. Blev en stor träurna med som D ville ha o lite annat smått till planteringen. Dyrt blev det men det kommer bli så fint när det är planterat o klart. Ska fixa nån isolering innan bara så den klarar sig över vintern =) Sen åkte vi ut till Berg där vi gick en promenad o köpte oss varsin glass. Mumsigt värre. Sen åkte vi hem igen. Då åkte jag över till Moa för att träna på sången till bröllopet med henne o Jonna. Gick bra tycker jag. Sen åkte jag hem för att äta. Grillad rostbiff, grillade champinjoner, kantarellsås o pommes. Mycket gott =) Nu har vi ju bott här en vecka så vi kan väl säga att vi firade det =) hehe... Nä men på semestern får man faktiskt njuta o äta gott varje dag!

Imorgon kommer mamma, pappa o mormor hit. Får bli lite fika. Ska även tvätta i tvättstugan då för första gången. Har hur mycket tvätt som helst. Sen ska väl D o jag kanske gå på bio senare i veckan. Nya Harry Potter har ju prämiär imorrn =) Måste ju se när man har gratis biljetter att använda. Är vädret bra kanske det blir smultrönstället med i veckan. Vem vet.

Kommentarer
Kurt-Orvar säger:

Är du full?



"ToNrby" "SmultrÖnstället"

2009-07-15 | 00:22:28
Gabriella säger:

Man skulle kunna trot men det är bara så att jag är slarvig när jag slår på tangenterna :P

2009-07-15 | 00:24:13
Tha Redhead säger:

oj tränade ni sång igår? Det visste jag inte..skönt att det gick bra:-D Vi tittar förbi sen



Pusss

2009-07-15 | 10:51:13
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback