Halvt panikslagen!

Inte alls långt kvar och det är massor jag vill göra!! Helt sjukt vad tiden går fort.

Var på jobbet idag. Månadsarbetet. Var väl klar med det runt 12 men sen var jag ju tvungen att fixa med schemat. Är så himla mycket på jobbet och så mycket som krånglar med schemat o så... behöver verkligen semester nu. Känner hur det börjar bli på tok för mycket. Det är för mycket på mina axlar just nu... Var hemma vid 14. Då åt jag lite o sen åkte vi o hämta nyckeln till lägenheten. Sen for vi dit. Känns bra. Lite halv mysko o stressigt men det kommer att bli bra. Ds föräldrar kom vid 1630 o mina kom runt 19. då kändes det bättre, de kom med lite tips o idéer. Lite förslag. De är så snälla o hjälper till! Hur skulle jag klara mig utan dem?

Vi var på Ikea med innan alla kom. Köpte möblerna vi ska ha i badrummet o D köpte en skrivbordsstol. Vi har ven satt ihop utemöblerna under kvällen. Så nu har vi lite att sitta på i värmen.

Eftersom det är en del kvar att göra innan vi flyttar så är dagarna ganska fullspäckade. Imorrn ska vi ringa stångåstaden om lite grejer som skall fixas, ringa om hemförsäkringen, köpe tapeter, fixa parkeringstillstånd... Sen ska vi jobba. På fredag är jag ledig och då ska vi packa, packa, packa. Sen ska D jobba o då ska jag fortsätta packa. På lördag o söndag ska det tapetseras. Då ska väl jag städa lite mer noggrannt i lägenheten. Ta de små detaljerna som de missade när de flyttstäda sen jobbar jag stängning. Sen på måndag börjar semestern =) o då ska vi packa det sista, köpa bänkskivor antagligen och på tisdag kl 9 börjar vi flytta. Så det är fullspckat nu... men bra kommer det bli!

Kommentarer
Tha redhead säger:

Baby, behöver du hjälp med packningen eller städningen? jag kommer som ett skott



Pösss

2009-07-01 | 23:34:56
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Tha redhead säger:

Vi kommer, bor ni i den nu? Nää det har ni inte hunnit va? Jag ringer senare puss puss

2009-07-02 | 15:09:39
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback