en vecka kvar

Då var man inne på sista semester veckan. Har gått sjukt fort, skulle gärna ha en eller två veckor till... Känner mig inte direkt uppvilad. Stressen ligger kvar på ytan. Inte lika illa som det varit men inte helt borta. Får hoppas den lägger sig, att allt går mot det bättre. Men man vet ju aldrig vad som händer.

Köket blev bra. Vi fick måla två gånger o nu är det riktigt fint! Nougat hette färgen, lite åt det beigea hållet. Jag är iaf nöjd. Blev inte mycket mer aktiviteter än så igår. Idag började dagen tidigt. Var uppe 7.15 o strax därefter kom de med nya spisen. Håller på att bränna ur ugnen nu, luktar ju en del. Men den kommer vi nog bli nöjda med! Snyggare än den gamla iaf som säkert var minst 20år. Sen var jag hos Moa med Jonna o sjöng. Gick bra idag, rösten hade väl inte riktigt kommit igång kl 10 men det gick ändå. Ska träffas igen om en vecka. Är ju inte långt kvar nu! Är väl lite pirrig inför det med kanske... men det ska nog gå bra =)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag. D ligger fortfarande i sängen... hmmm... han mår väl inte så bra stackarn. Men det blir väl kanske lite pyssel här hemma. Se om man kan få upp gardinerna i köket o sy den som ska vara här inne i arbetsrummet. Om jag lyckas gräva fram en plats att ha symaskin på vill säga. Ligger grejer över allt här inne... o nåt köksbord har vi ju inte än. Får ta det efter att v-rums golvet är slipat o klart. Det är ju bara en dryg vecka kvar. Tiden går så sjukt fort!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback