blåsigt värre

Idag blåser det som tusan ute, hoppas att det lugnar ner sig lite framåt kvällen.

Igår var en slö dag. Sov typ bort halva dan. Var o handla lite med förstås... Blev inte så mycket annat gjort. Idag däremot har jag börjat plocka lite, tänkte ta o damsuga lite med. Anna o Bozze kommer hit ikväll =) Vi ska grilla o sen blir det väl kanske lite singstar eller guitar hero. Who knows? Trevligt blir det väl iaf.

Ska försöka få bort att tomma kartonger o påsar som står överallt. Måste försöka få upp D ur sängen med så han kan hjälpa till o gå bort med skräpet. Så slipper man gå två gånger =)

Ringde till frisören nyss. Fick en tid imorgon kl 9. Blir perfa, lär ju vara trött men ändå en skön start på dagen tror jag =) Får se hur det går. Har ju aldrig slingat håret förut men det blir säkert bra. Känner att jag vill ha det lite ljusare iaf, definitivt inte blonda slingor men kanske lite kopparaktiga eller så. Vi får se vad de säger imorrn.

Nä, nu ska jag väl fortsätta med plockandet.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback