woho...

Bättre är det, men bättre kan det bli.

Är så sjukt lugnt på jobbet nu. Folk börjar visst förstå att de inte har några pengar... elbolaget tror tydligen att vi har massor pengar.... fick en räkning på 3300. Brukar ligga runt en tredjedel. De bytte mätare i november så antagligen har vi betalat för lite sen vi flytta in (för över 1,5 år sen!) täntke ringa dem imorrn o höra vad de har att säga. Vill veta varför jag betalar så mycket och hur det kommer att vara i fortsättningen. Fattar inte specifikationen, är ju gjort att man inte ska förstå. Annars är väl allt lugnt. Skönt med sovmorgon imorrn =) Behöver det. Är helt fel i huvet. Sen blir det en stängning. Det var väldigt länge sen så det ska bli kul! Moa, jag, lillerik o Camilla tror jag =) nice

Träffade världens bästa Anna idag =) har inte träffats sen nyår så det är dags för myskväll snart! Har ju varit lite att göra nu. haft min födelsedag o så o nu fyller Daniel på tisdag så det är ju lite mycket i Januari. Men vi ska nog hitta en dag.

Nu ska jag ta o se om jag kommer på något att köpa till D i present. Ska spana lite på stan imorrn.


Kommentarer
Tha Redhead säger:

Åhh tack!!



Du är ju världens bästa Gabriella ju:P

2009-01-15 | 16:29:46
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback