Stress

Vi var iväg i lördags. Var ganska trevligt. Fick träff Daniels söta kusinbarn. en på 3veckor o så en på 11 månader =) Var hemma vid ca halv sju. Hann ju inte handla innan så vi bestämde oss för att åka efter att vi ätit. De har ju öppet till 22 pp Maxi. Kul sätt att spendera en lördag kväll! haha... ne, men det var väldigt lite folk så det var väl värt det. Kan vi göra fler gånger. Visst det var väldigt urpolockat, men vi fick det vi skulle ha. Igår var vi på Ikano en sväng. Hittade byxor till Daniel iaf. T.o.m. 2 par. annars lite smått på IKEA bara. Sen begav vi oss hemåt. Då var vi duktiga o frostade ur frysen, lika bra att passa på när det är -15 ute. Blev ännu kallare sen. Under tiden så bakade jag lite =) Muffins o havreflarn. Måste ju bjuda på nåt på onsdag. Imorgon ska jag baka lite till o sen ska vi städa. Är så sjukt dammigt. Har inte haft tid att städa. Finns annat prioritera. Daniel ska iväg imorrn o handla present till mig. Snacka om att vara ute i sista sekunden. Jag som hade tänkt att vi kunde pka en sväng tillsammans. Vill ha en ny lampa i vardagsrummet när stjärnan åker bort. De hade stängt när vi kom dit igår. Tänkte plocka bort julsakerna i helgen. Så att de är borta till Daniels födelsedagg. Är så mycket annat vi ska göra innan min så det är lika bra att vänta. Är ju tjugonde knut som granen ska ut så det gör ju inget ;)

Idag efter jobbet var jag o fika med Marie, Matilda o Malin. Var länge sen vi sågs, Marie o Matilda pluggar ju på andra orter så det blir ju inte så ofta, Men kul att ses när det väl passar!! Saknar högstadietiden lite när vi umgicks hela tiden :) Vi hade så kul!

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar. Slö tittar lite påp CSI NY under tiden. Daniel ligger o sover. Skulle jag med vilja. Måste bara hänga upp tvätten först. Blir bra med en tidig tart imorgon. Då hinner vi städa mycket.

Tiime to go!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback