So nice...

Väntar på att min mat ska bli klar. Sen ska jag träffa Anna i Rydskogen för att gå en promenad, o snacka skit så klart! Ska bli skönt. Gick bra på jobbet idag med. Inga större problem, lite mer än igår. Imorrn blir det mellanpass o på fredag stängning. Ska bli skönt med sovmorgon. Det har jag längtat efter! Lär behövas eftersom på lördag blir det födelsedagsfest hos Anna o sen blir det utgång. Och på söndag ska jag vara på jobbet 6.30... hehe... Får väl typ gå direkt. Hem o duscha innan kanske eller nåt. Byta kläder iaf. Som tur är så ska jag ju bara göra månadsarbetet. Är väl klar runt 11 eller så. Så då får jag väl hem o sova. o sen är det jobb igen vid 8 på måndag... blir inte mycket till att vara ledig den här helgen men men. Jag är ju ledig på onsdag... haha! Får se om jag kanske kan ta o träna då. Kanske blir en sväng på fredag med visserligen. Måste ju ändå in o fixa glajerna. De skaver fortfarande lite.... Aja... nu ska jag ta o kolla till maten.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback