ont det gör ont...

åh... varför ska man ha ont i huvet för. Hade så ont i huvet igår kväll att jag fick gå o lägga mig. Sen vaknar jag med huvudvärk... hur kul är det? Har haft ont hela dan... Inte sådär sprängande som man kan ha, som tur är, utan lite irriterande. Tror att det är för att jag är trött. Har väl kört slut på mig eller nåt. Tänkte lägga mig snart... jag vet klockan är bara 19.30... men huvudvärken går inte över av panodil så jag tror det är sömn jag behöver. Bokade tid hos optikern idag. Ska dit på torsdag. Får hoppas att det ger nåt. Annars vet jag ju iaf att det inte är något fel på mina ögon ;) Vi får se. Så dåligt ser jag ju inte men kan inte läsa på långt håll längre som jag kunde förr. Så det är bäl nåt fel... mina ögon är väl förstörda av allt tv tittande så jag kanske behöver glasögon då jag sitter vid tv'n o datorn om inte annat. Aja... behöver inte spekulera. Får ju svar på torsdag.

Igår var vi o köpte lampa, o så bytte jag lite grejer jag fick på min födelsedag. Blev bra. Så nu är julen borta. Allt är som vanligt... o jag ska nog ta o vila... få bort denna irreterande värk! ah....!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback