oh yeah!

Hade myskväll med Anna o Bo igår. Lite Let's Dance, lite singstar, massa prat. En perfekt fredag kväll =) Blev ganska sent, så det var lite segt att gå upp till jobbet. Började visserligen 10.30 vilket var väldigt skönt. Lite fördelar måste man ju få ha när man lägger schemat. Behöver lite kortare pass för att orka med faktiskt... Gick väldigt bra idag tycker jag. Va väl lite lugnare än vad det borde varit men det flöt på alldeles utmärkt just därför.

Orkade inte laga mat när jag kom hem så det blev pizza. Kanske itne det nyttigaste men jag cykla ju igår. Haha! Fick typ skavsår av sadeln när jag cykla! Helt sjukt, har säkert blåmärken. Känns när jag går o när jag böjer mig ner på huk. usch usch... min kondis har verkligen blivit sämre igen. Den var ju på väg att bli bättre men nu har jag ju inte tränat på drygt en månad så det är dags att dra igång igen. Jag måste! Men ska se om jag o Anna kan träna nån dag nästa vecka. Är mycket roligare om man tränar med någon. inte alls kul att åka själv. Man blir inte lika pepp...

Nu ska jag surfa runt lite o fortsätta slötitta på körslaget... är verkligen inget att ha på tv en lördag kväll o jag är för trött för att bry mig egentligen... aja... imorrn ska jag fixa lite till Annas present. hehe... spännande!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Mkt spännande vad det kan det vara?

:D

2009-01-25 | 16:00:14
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback