Min födelsedag

Grattis till mig... haha! Ja idag fyller jag faktiskt år, så jag får vara lite självisk =)

Dagen börja med att jag fick lite paket av Daniel. En parfym, backhams nya, lukta jättegott! En bok, som jag redan läst, så jag ska byta den till en annan. O så fick jag en vit BH som jag velat ha =) O sen så fick jag ett pytte litet paket. I det fanns en lapp där det stod att han skulle bjuda ut mig på middag på Parisien, en dag när det passar =) Så söt! Får se, kanske bli nästa helg, är ledig fre-sön.

Har fått några grattis sms o lite på Facebook, sen ringde de från en blomster affär o sa att de hade blommor till mig. Så de kommer med bud. Undra vem de kan va ifrån? Har mina misstankar men vi får se. Sen ikväll kommer mamma, pappa o Micke, Daniels familj, mormor, kanske farmor o Janne o Gunilla. Vi får se. Har bakat klart allt nu iaf. O det är fint överallt. Städa hela dan igår. Nu ska jag bara njuta av min dag =)

(lånad av Anna)

(lånad av Anna)

Hej hopp allisammans!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA BABE!!!!!!

2009-01-07 | 20:09:40
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback