"Jag vill också gå på barty!"

Jag är verkligen inte van att gå stänging. Om inte annat så märker jag det nu. Är helt slut. Har visserligen inte sovit bra alls inatt. Gick o la mig halv fyra. Sen vakna jag flera gånger. Har typ lite ont i huvet och värk i hela kroppen.... kanske är så att jag håller på att bli sjuk.... men ändå. Vad fort man glömmer. Jag skulle ju stänga kök igår. Har bara gjort det en gång tidigare så det tog ju sin tid. Men grillarna blev så rena =) Haha! Var välbehövligt. Moa hjälpte till sen med så då gick det ju lite snabbare. Var mycket att göra igår så det blev lite sent. Men men, det är sånt som kan hända ibland tyvärr. I övrigt så var det ett bra skift  =)

Gick upp vid typ ett idag. Känner mig inte utvilad för det men.... ikväll blir det party hos Anna iaf. Då ska hon få sitt paket. Får se vad hon säger. hehe.... Hann med väldigt mycket igår innan jobbet förresten. Duschade alla växter, var på stan o köpte en söt topp, en halterneck bh, ögonskugga och ett rosa nagellack. Får se om jag sa ha nåt av det ikväll kanske.

Imorrn ska jag vara på jobbet 6.30 för månadsinvetneringen. Inget roligt alls, men tyvärr ett måste. Får se hur jag gör.... om jag hinner sova nåt innan eller om jag håller mig vaken o går direkt. Beror väl på hur jag känner mig ikväll.

Nu ska jag ta det lite lugnt innan det är dags att duscha o fixa mig partyredo. Sen blir det väl att laga lite mat. Så det är helt enkelt "full fart"

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback