It's the end of the world as we know it

Blev ingen träning idag men jag tog en lång rask promenad i solen ist. Mycker härligt! Ska nog försöka ta en lång promenad ett par gånger i veckan. Ska försöka få med Daniel också. Så blir det lite roligare.

Har tvättat massor idag. har två tvättar kvar. Får se om jag tar dem idag eller imorrn kväll. Beror på hur fullt det blir på torkställningen =)

Ringde om elräkningen idag. Vi ska visst få en ny, med 20% avdraget. eftersom vi påd en här fick betala det nya priset på elen ist för det gamla från förra avläsningen. Förstod väl inte riktigt men det gör ju inget om det blir billigare. Jag undra ju mest över varför den var så dyr men hon sa att "Jag kan dra av 20% eftersom lepriset var billigare 2007" Aja... Blir nog bra.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback