Grattis älskling!

Idag har älsklingen fyllt år! Väckte honom imorse innan jag gick till jobbet så fick han sina presenter. Tror han blev lite nöjd iaf. Sen fter jobbet blev det lite stress o sen kom folket. Lite fika o lite paketöppning. Tror det blev en bra dag.

Daniel beställde lite grejer i söndagd som kom idag. Lego Batman spel till ps3! haha, sjukt kul. Sen Planet Earth på blueray. jag vet, jag är besatt. Men det är så sjukt snygga naturbilder. O tänk med HD-upplösning. Jaapp, jag är ett tenikfreak.

Imorrn är jag ledig. Ska nog träna då. Får se om jag får med nån, annars får jag banne mig träna själv! Måste börja igen, var alltför länge sen.

Nu ska jag ta o slappa lite innan jag ska sova. (har precis diskat o fixat klart allt) Verkar bli lite scrubs.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback