Dagen efter

var man ett år äldre alltså. Hade en super bra dag igår. Tack alla sötisar som skrev till mig =) Det uppskattas. Blommorna var, som jag trodde, från min syster. Jättefina =)

Sen kom gästerna. Fick lite pengar o lite så. Så nu har jag råd att köpa mig en symaskin =) Får åka in till stan nån dag o titta lite. Finns å många olika att välja på. Men det blir bra iaf. Hade hur som helst en underbar födelsedag. Dagen idag var lugn. Gick fort på jobbet, hann en del. Ringde farmor o tacka för pengarna när jag kom hem, hon mådde inte bra igår. Nu sitter jag o tar det lite lugnt. Funderar på att köpa en ny byrå... ska spana lite på IKEA. Sen ska jag nog plocka bort lite tomtar, Julen ska ju snart städas bort ändå.

Blomman från Hanna

Allt jag fick.

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Massa fint!!!

2009-01-08 | 19:35:22
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/
Hanna säger:

Min Janome som jag köpte på symaskinsaffären på Ågatan (bakom Åhlens) fungerade alldeles utmärkt - använde den första gången på nyårsafton. Så det märket kan du titta på, var bra pris på min!

2009-01-09 | 18:16:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback