Back to work

Fick ett mms av Anna igår. Hon har fått en liten systerson! Så grymt söt! Lyckönskningar till Jessica, Hampus o Mattis =)

Igår  åkte vi en sväng till D's syster. Hon klippte oss. Blev bra, bättre än förut =) sen blev det en massa städa o fixa. Måste ju vara fint till imorrn. Känns som om alla D's släktingar kommer så det lär bli fullt hus. Men det blir nog trevligt. Ska väcka honom imorrn innan jag går till jobbet så ska han få sina paket =) Hoppas han blir nöjd.

Idag blev det massa jobb. Har varit väldigt skönt att vara ledig i tre dagar. Välbehövligt. Efter jobbet tog jag bussen till stan för att lämna tillbaka glasögonen jag låna hem. De kommer vara klara om 7-10 dagar. Får ett sms när de är klara att hämta. Det roliga är att Moa ska ha precis samma båge! Fast antagligen en annan färgnyans. Men ändå. Typ samma synfel o typ samma smak, inte illa. haha! Men jag visste ju inte att hon skulle ha dem o jag hitta inga andra bra. Tror inte det gör något. Sen blev det hem för att baka. En sockerkaka till morgondagen. Har småpysslat med lite, men nu är det väl okej. Ska ta o fika lite nu =) heheh... ska dra igång med träningen nu igen. Ska träna på onsdag.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback