update

Var hos mamma o pappa igår en sväng, hämta försäkringspapprena till bilen och kolla til hur det går med nya köket. Det kommer bli så snyggt när det är klart!
På jobbet rullar det på... vissa dagar är bättre än andra... men det flyter. Imorgon ska jag vara där vid 6 så jag ska väl krypa till kojs snart. Ska se Top Modell finalen först o sen ska jag nog lägga mig o läsa lite. Har inte många kapitel kvar i min bok =) Men eftersom jag börjar så tidigt (för att vi ska städa) så får jag ju sluta vid 15. O då blir det lång helg =) De ringde om symaskin idag. Den jag ville ha hade de levernasstopp på tydligen så vi får se hur jag gör. Kunde få en annan modell lite billigare. Ska ringa dem imorrn. Nu är kl 20 så då är det dags! Ciao!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback