The Poodles

Haha. Stängningen i torsdags gick bra =) Igår var hag ledig. Då åkte jag o Daniel o efterbesikta bilen. Gick bra det med. Sen åkte vi vidare till tornby. Tänkte kolla in bokrean lite. Blev 7 böcker totalt. Sen kom jag ju på att pappa fyller på torsdag så då köpte jag present till honom med. Han fyller ju faktiskt 55 =) Sen blev det en myskväll här hemma. Tittade på Let's Dance o Zodiac. Helt ok film. Verklighetsbaserad. Kände imorse när jag vakna att jag var tvungen att röra lite på mig så jag cyklade in till stan. D är hos en kompis o spelar lite så jag tyckte jag kunde åka iväg en sväng. När jag kom till gränden (eller Leo som den numera heter) så stod det en himla massa folk framför en scen o vänta så jag stannde och kollade vad det var. Då kom the Poodles o spela lite =) Spelade 4 låtar akustiskt. Gjorde en jättefin version av One night of passion. Lite lugnare en den brukar vara. Lite livemusik är ju aldrig fel liksom =) Sen skulle de signera sin nya singel o då gick jag vidare. Blev en bok till, 4 bordstabletter och två linnen, ett svart och ett aprikost. Är ju vårens färg vad jag förstått. Sen träffade jag Emma på Cubus. Har inte träffat henne på ett halvår eller nåt. Så det var kul att prata lite.

Nu är jag ensam här hemma. Borde kanske städa men... det kan Daniel kanske göra imorrn när jag jobbar? Börjar ju 6.30 så... Ikväll blir det väl melodifestivalen o sen kanske nån film? Har faktiskt sett wallander på Tv4plus de senaste lördagarna så det kanske blir det idag med?

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback