snö, snö, snö

Vilka flingor. Stora som golfbollar! ganska mysigt =) Men så här skulle det varit vid jul, inte nu i februari. Nu vill jag ha vår o värme. Inte massa snö som kommer bli slask. Men visst, måste erkänna att det är vackert.

Syrran var här nyss, hon ska på bal om några veckor så hon ville låna min balklänning. Så hon var här för att prova den. Så fin så =) Kul att den kommer till användning. Blev av med två par skor också som var lite små. Tänkeer visst inte alltid när jag köper saker =) hehe. Annars är det ganska lugnt. En del jobb o så. Är ledig idag iaf. Har varit iväg o handlat lite men man känner mest för att vara inne när det snöar så här.

Imorrn ska vi fixa bilen så att vi kan besikta om den. Sen på tisdag ska jag o Anna på hockey =) ska bli kul att umgås lite.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback