ljuva barndom

Sitter o drömmer mig lite tillbaka. LillErik brukar spela upp ett youtubeklipp från Aladdin så fort han kommer till jobbet... det får mig att tänka tillbaka på alla älskade disenyfilmer o sånger som man såg när man var liten. Aladdin är ju verkligen en favorit och lilla sjöjungfrun o lejonkungen o många andra. Skönheten o odjuret är ju så fin. O alla dessa underbara sånger! Har suttit lite o kollat på youtube. Då kom jag på en låt som jag bara älskar. Somewhere Out There ifrån filmen Fievel i America. Den är så fin! Lyssna själva.



Sen kom jag att tänka på min älsklingsfilm. Landet för länge sedan. Den är ju för underbar!! Älskar lillefot och kvacky. Fick den av Daniel på DVD för ett par år sen. Det var en bra present, Har verkligen alltid tyckt om den filmen. Det är en fin låt i den med. If we hold on together. Hittade inget bra klipp på den men sök gärna själva, eller varför inte se filmen? Den är så sorglig och så underbar! Rekomenderar den varmt.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback