Ljusparty!

Igår var det ljusparty som gällde. Mys =) Jessica, Anna o lilla Mattis kom strax efter 18 för att förbereda. Sen kom D's mamma, min mamma o Emma. Var mycket trevligt. Trots att vi var så få så fick jag ändå 257 kr att handla för =) Inte helt fel. Och det var ju inte helt fel att få träffa lilla Mattis. Han är så bedårande! Och så lena fötter =) Han gnudde lite när han låg hos mig, var bättre hos moster Anna. Längtar nästan lite tills man har en egen men det dröjer ett par år till. Haha! Jag har ingen brådska. Innan 30 är väl vad jag tänkt. Så jag har 8 år på mig.

Kissen var väldigt intresserad av Mattis bilstol. Hon la sig i den o sov lite. Hon ville väl följa med dem hem kanske eller så tyckte hon bebis lukta gott =) Nu ska jag ta o käka lite gott, är ju min namnsdag =)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback