lång dag

vaknade av klockan 5.20. Härligt. Var på jobbet vid 6. Då var det dags att städa. Matsalen har inte varit så fin på länge faktiskt. eller iaf inte golvet =) Bara att hoppas att de kan hålla efter... Eftersom jag var där så tidigt så gick jag hem vid 15. Då åkte jag o handla. Var nästan ett eko i kylen så det var välbehövligt. Nu sitter jag i min kära soffa (som vanligt) Börjar känna mig lite trött. men men... Ja... imorrn tänkte jag åka o träna o sen åka in till stan o köpa symaskinen. Blir inte den jag bestämde mig för först för de hade leveransstopp på den så det blir en annan modell. Lite mer funktioner. Får den lite billigare så det känns bra. Sen blir det väl fredagsmys som vanligt med god mat. Sen på lördag (alla hjärtans dag) då ska vi ut o äta. Mys. annars blir det väl mest att tvätta o kanske städa... fixa lite med symaskin =) hehe... ska laga Ds skjorta o sy ett kuddfodral. Japp, så är det... Ne, nu blir det mest en massa strunt så det är dags att sluta.

Hej hopp gummisnopp!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback