Da weekend

Då var helgen över... Har varit väldigt skönt att vara ledig o jag har ju fått en del gjort. Idag har vi t.ex. städat ordentligt överallt. t.o.m torkat av alla skåp i köket. annars har vi mest tagit det lugnt. Igår var det alla hjärtans dag. Vi skulle ätit ute då men Daniel är sjuk så det blev inget med det. Vi får ta det en annan gång. Istället hade vi en mysig hemma kväll. Med god mat o efterrätt. Inte helt fel. Vi blev faktiskt lite nostalgiska igår o tittade på Lilla Sjöjungfrun =) Daniel kan ju i prinicip varje replik (sånt memorerar han) jag sjöng mest med i sångerna =) Väldigt bra film. Disney är ju inte alls lika bra nu, inte på den tecknade fronten iaf. Så det är kul att titta tillbaka. Vill se Skönheten o Odjuret igen med. Men den har vi inte...Aja. Fick ett sms av Moa igår, då hade de precis satt sig på planet ner till Thailand =) Härligt värre. Vore ju int ehelt fel att komma bort lite... men iaf. Hon skrev ett så gulligt sms =) Kommer bli lite tråkigare på jobbet utan henne... Men hon kommer ju tillbaka om ett par veckor. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu...OTH är slut o nu tittar jag lite på Gossip Girl... i brist på annat. Daniel sover så jag vet inte... får väl försöka hitta på nåt... Imorrn är det jobb iaf, får se om jag överlever.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback