bra dag

Har varit en bra dag idag. Var på jobet 8 till ca 12, o då satt jag mest o pilla med schemat. sen åkte jag o tanka o sen bar det av till Mjölby. tog bara 20min, trodde det skulle ta längre tid. men det är ju 120 dit nu så då går det ju fortare ;) haha! Men ddet var mycket lärorikt i Mjölby. Lite info om nya grejer o nya kampanjen. Jag har aldrig varit på den restaurangen förut så det var kul att se. Hur fin som helst! Matsalen såg ut som en helt vanlig restaurang. Jättefin ljus inredning och fina spegelpelare med växter runt. Mycket trevligt., Vi var klara vid typ 16.30 så då bar det av hemåt.

Har hämtat två paket idag med. Mina cheapo skor. passade bra =) O sen fick jag min mjukisisbjörn för att vi är isbjörnsfaddrar hos wwf. Jättesöt =) Japp så är det. Imorrn är jag ledig. o då blir det ljusparty! om vi är  tillräckligt med folk... blir bara 5... vill du komma? haha!

Avslutar det hela med en vacker ballad =) njut!


Kommentarer
Tha redhead säger:

Vilken ångest jag får nu då, jag som inte har några cash ens ju, kan ju knappt köpa nåt:(



har du inte bjudit några från jobbet?

Men ja ska se om ja kan få tag i Jonna kanske

Ses imorn puss

2009-02-17 | 23:58:15
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback