bra dag igår..

Igår efter frukost åkte jag ner till friskis o svettis för att träna lite. Gick ett par kilometer på gångbandet. Blev genom svett... var behövligt. Tänkte att jag ska börja göra det ett par gånger i veckan. Har ju redan betalat så det kostar ju inget extra =) Sen är jag kom hem bestämde jag mig för att köpa den där byrån jag länge velat ha =) Så då begav jag mig till Tonrby. Hittade en fin klänning på H&M som jag köpte =) Sen köpte jag byrån på IKEA. Modell Malm i färgen björk. Likadan som våra nattduksbord. Den byrån vi hade flyttade vi in till datarummet. Behövdes lite förvaring dit. Ska lägga lite dukar o sygrejer där i med tänkte jag. Går nog åt, iaf när jag har köpt min symaskin. har inte tagit tag i det än. Har inte haft tid ännu.

Var iaf kul att bygga ihop byrån =) Gick bra med. Var fullt med grejer på hela golvet... haha!

Idag har jjag varit på jobbet. Börja väl sådär när jag läste lite nån skrivit... vissa människor kan inte ta förändring... men med lite positiv inställning går det nog bra. Vi har haft en kassa som inte fungerat så jag o Martin åkte iväg o lämna den, Irra runt lite i Hackefors innan vi hitta den lilla byggnaden. Hade aldrig hittat själv. annars hände det inte så mycket faktiskt. Ganska lungt, gick väldigt bra. Blev lite mer vid skiftbytet så jag stanna en halvtimma för att hjälpa till lite i dtn.

Imorgon ska vi besikta bilen. Sen tänkte jag svänga förbi mamma o pappa för att hämta lite papper o se hur det går för dom med köket. de håller på att renovera =)

Ikväll blir det nog kanske lite fixi trixi med byrån. Plocka om lite o rensa lite kläder. Det är välbehövligt!

Kommentarer
Tha Redhead säger:

Det är blaj att vara sjuk, speciellt eftersom jag har fått en massa tider på ekoxen nu som jag är sjuk ifrån, men imorn tar mig i kragen, o jobbar iaf, ligger på blotta 38 grader nu så med panodil i kroppen och nässpray i fickan så går det nog vägen

2009-02-05 | 19:17:13
Bloggadress: http://scandalgirl83.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback