att vara elller inte vara

Igår efter jobbet åkte vi för att besikta bilen. Fick en anmärkning. Spindelleden vänster var glapp... så det måste vi fixa o sen ombesikta eller vad det heter. Men det var vanligt slitage så det är lugnt, inget vi kunde göra nåt åt. Sen hade han lite problem med bak bromsarna men det kunde ha med slasket ute att göra, ingen optimal dag att göra bromstest. Efter det åkte vi till symaskinshörnet. Har bestmt mig för en symaskin, blev något dyrare än vad jag tänkt från början men den komemr aqtt hålla i 15-20 år så det blir inte mycket om man tänker så. Blev en Pfaff select 3.0. Den kändes bra. Alla sömmar man behöver och lite annat smått o gått. De hade inga hemma för tillfället så hon skulle höra av sig när de fått hem den. Så då kan jag börja sy lite =) Blev inte mycket annat, lite mys hemma, nåra avsnitt av Fringe o sen Underworld.

Idag har det varit jobb. Mycket bra dag, massor att göra, hade kunnat vara 2 personer till eller mer kanske? meen det gick bra. Nu har jag duschat o D har diskat lite så nu är det väl dags att fixa maten... sen blir det kanske lite melodifestivalen? Om jag får D att se det förstås =I annars blird et nåt annat, Lilla Sjöjungfrun kanske? haha! Vi får se...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback