Voddler

Igår var jag hemma hela dagen. Verkligen skönt att sova ut. gick bara till affären o handlade lite. D hade hittat nån ny vampyr serie som vi såg pilotavsnittet för "Vampire Diaries" Verkar väl helt ok. High School. Alla kommer tillbaka efter sommarlovet. En tjej o hennes bror har förlorat sina föräldrar. Tjejen skriver dagbok för att ventilera sig antar jag. Så börjar det en ny kille i skolan. O ingen vet att han är vampyr men det visar sig ju att han är det. O han har en ond bror. Känns lite Twilight över det hela men den kan nog va nåt att ha om det inte finns något annat att se =)

Idag var det sjukt kallt när jag gick upp. -15grader. Var tydligen ännu kallare i Mjölby. Blev iaf jobb 9-17. Inte det lättaste att köra skift när man är mycket personal o ingen försäljning. Inte kul... När jag kom hem ade D dukat fram lite julfint så vi festa till det med julmat =) Mumsigt!

Eftersom vi har bredbandsbolaget så får man ju Voddler. Vi har inte brytt oss om det tidigare men igår laddade D hem det till HTPCn. Så vi tittade på Bridge to Terabithia. En söt film om två unga utstötta skolbarn som finner varandra och skapar en fantasivärld där de är Kung och Drottning. En familjefilm visserligen men det kan vara mysigt det med ibland. Fanns ju en hel del filmer i olika genres. Så det blir nog fler besök där.

Imorrn är det öppning som gäller. D skulle ha lite vänner är hemma o spela nåt spel. Så de har väl fullt upp när jag kommer hem o då ska jag tvätta. Så roligt... Nä nu ska jag väl ta o... ja? Sova snart kanske. Ska ju upp vid 0400. Tack och hej...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback