Vad är väl en bal på slottet?

har hunnit med mycket idag, iaf det vi skulle hinna med. Först åkte vi ut till NetOnNet o köpte en elvisp. Kan vara bra att ha eftersom den vi hade innan har gått sönder. Sen for vi vidare till Fyra Tassar, kattsand till kissarna är ett måste. Tittade lite på klätterställningar med. Den de har nu har nämligen gått sönder. Eller översta pinnen har liksom gått av vid fästet. Men jag tror de får behålla den ett tag. Fanns visserligen en del intressanta men de kostar ju lite också. Kanske går att laga den vi har på något sätt. Sen åkte vi vidare till D's föräldrar för att fixa såga till skivorna vi ska ha bakom tvn. Där kom vi lagom till lunchen så mat blev det också. Sen åkte vi o handla lite o när vi kom hem städade vi. O nu är allt klart. Har plockat upp alla julklappar också o ställt in böckerna i hyllan. Ja.. känns helt ok faktiskt o klockan är inte ens 18. Tycker jag är bra. Så nu ska jag ta o installera sims 3 destination världen o sen blir det nog att krypa upp i soffan o mysa med boken. Har nästan läst halva redan (det är snabbt för att vara jag, läser så långsamt...) Blir väl något mataktigt senare med... Ne, nu ska jag ta o sätta igång. Ska ju upp tidigt imorrn. Sista dagarna i Mjölby. 3 dagar kvar.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback