Snö

Äntligen kom det lite snö! Mysigt värre. Visst, det lilla som kom kommer säkert att smälta bort snart men det är ändå något speciellt det där med snö. Ingen jul utan snö... När jag var lite vill jag minnas att det var mycket snö. Kommer iåg att vi byggde snökojor o snögubbar, åkte massa pulka på himnafjället och kröp i snön mellan gårdarna =) Det är ju nästan så att man längtar tillbaka. Allt var ju bra mycket lättare då... men men... man ska inte klaga. Kanske ska ut o krypa lite i snön. Haha!

har firat bror idag. Han blev väldigt nöjd med tvn han fick. D ärpå personalfest. Ringde honom för en stund sen. "jag är lika full som igår". Han skulle höra av sig när han skulle hemåt. Blir väl sent antar jag. Själv ska jag nog koppla av lite framför tvn innan det är dags att sova.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback